<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Çarşamba, Şubat 23, 2005

Sevgili Hamizcan;

Öncelikle İngilizce kompozisyon yazma azmini takdir ettiğimi söyleyerek söze girmek istiyorum. Daha sonra; çabana katkım olması dileğiyle gördüğüm birkaç yanlışı düzeltmek istiyorum. İlk olarak bir penis için 'so long' öbeğini kullanmak, Türkçe düşünüp bu düşünceyi İngilizceye çevirmek demektir. İngilizceni geliştirmeye çalıştığın şu dönemde İngilizce düşünmezsen bir daha sittin sene de düşünemezsin. 'For the istatistics for science' kısmına gelecek olursak; yani ben sana ne diyeyim, yaptığın hata bir değil ki... Arabayı istop etmek gibi bir şey olsa gerek 'istatistics'... İngilizce sözlük kullanmaya neden üşeniyorsun güzel kardeşim? Aç bak sözlüğe, gör istatistics diye bir şey olmadığını. Aynı sözlüğe bir daha bak ve sünnet:circumcision ibaresini sen gör ki aklında kalsın. Ben ezberci eğitime çok karşıyım. Sonracııma horribily ne ola ki? ya orginization??
Kısacası oku öğren sevgili kardeşim. Çalış çabala öğren şu İngilizceyi hasta ettin yahu!

2 Comments:

Blogger Hamizcan Turta

Elestirinizi okudum ve feci durumda bir üzüldüm. Ben orda irkcilik gibi aidsten sonraki bu çaga iliskin en büyük vebaya ait bir meseleden yaziyorum ama siz benim ingilizceme dair kötüleyen yorumlarinizla ingilizcemi ve irkciligi gözard1 ediyorsunuz. Siz bence duyarsiz, bir o kadar da simarikliga dair belirtilerin sahibisiniz. belli ki ne kitap ne makale ne de dilekçe gibi seyler okumuyorsunuz, okumus olsaydiniz eger irkçiliga dair temennilerimin ne kadar da insanlikla paralel düzeylerde ortak bir payda da esitlendigini su götürmez bir gerçek. Lütfen daha sonra yazacagim makalelere dair de böyle küstah yorumalrinizi sarfetmeyin, yoksa simdiki gibi kalemimden kan damlatmaya dair pek yetenek gösteririm.

23/2/05 17:12  
Blogger doli incapax

yürü be hamizcan kim tutar seni!

24/2/05 12:22  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!