<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Pazartesi, Şubat 13, 2006

Böyle şeyler yazmayayım, elin adamının arkasından ayıp oluyor diyorum ama, bir sevgili kardeşimiz "Thomas Edison hayatta mı?" diye güzel güzel cümle kurarak sorup da, ta buralara kadar zahmet buyurunca dayanamadım.
Haklı aslında kardeşimiz, Thomas Edison şu küften penisilin yapan adam değil mi?
E, daha taze icat, yaşıyordur Tom. Yüreğimizde.
Yok yapamıycam, kandırmak olmaz, ilköğretime de hitap ediyorum, sorumluluklarım var. Bu kötü haberi benden duymanı istemezdim ama, geçen gün Tom öldü. Sanırım elektrik çarpmış. O kadar da dikkatli ol çarpılıvercen dediydim halbuki.

4 Comments:

Blogger AluminyumFolyo

gettiii getti! dağ gibi tom elektrik canavarına kurban getti! fırk!

15/2/06 18:35  
Blogger ağlak adam

Penisilini bulan Nikola Tesla'dır bir kere.

16/2/06 17:00  
Blogger Unknown

Trafolardaki kafatası ve arkasında iki çapraz kemik olan resminde edison'a ait olduğunu belirtelim ek bilgi olaraktan soruyu soran arkadaşın yararına.

7/3/06 02:55  
Blogger AluminyumFolyo

çirkin çıkmış yalnız o fotoğrafta...

8/3/06 12:41  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!