<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Çarşamba, Mart 30, 2005

Resim koymayı öğrendim ya:)


Kapak!

3 Comments:

Blogger doli incapax

bu fotolar kesinlikle beni bağlamaz ve de ilgilendirmez!!!

30/3/05 15:31  
Blogger ilber

iadei ziaretim gülmekNen geçti de gidiyor aman..hey hey..
siz iyi kaptırmışsınız iyi olmuş böyle komikliklerLen şakalarNan..
eski defterlere temcit pilavı muamelesi yapmak ülkemizin hassas noktalarını kaşımak kimseye fayda sağlamaz diyorum, world piis efendim.

31/3/05 16:09  
Blogger AluminyumFolyo

efenim bi çay felan da ikram edemedik.. kaşınacak hassas temcit pilavı varsa onu da biz kaşırıs efenim. 88-89 mu dediniz? 103 gol mü dediniz?? efenim?duyamadım?? vörld piis fenerden daha mı büyük efenim??

bu arada hamiz kardeş bak senin ilmi, kültüri(etiki mi demeliydim??), sanati makalelerin dünya çapında yankı uyandırmaya başladı bile! artislik yapma faynenşıl tayms'a yazcam felan diye bak burda daha etkili oluyosun.

31/3/05 17:37  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!