<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Pazartesi, Nisan 25, 2005

Aydınlatınız beni

Efenim kafamda bir takım soru işaretleri var olan bir insanım ben.
Şöyle ki; 23 Nisan Bayramı günü bir kaç arkadaşımla beraber oturup neşe dolarken ve konuk miniklerimizin gösterisine bakıyorduk. Bir arkadaşım çok yerinde yerinde tespitlerde vardı, kafam da bir takım soru işaretleri yer yer uyandı. Şimdi niye bütün post-komünist ülke minikleri hizmetçi gibi giyiniyor? Kominik dönemde mi alışmışlar hizmetçi gibin yaşamaya? Yoksam post-kominik oluncası mı alışmışlar ona buna hizmetçi olmaya diye? Emek bu mudur? Kapitalde neden bahsedilmektedir? Alaattin Şenel kimdir? Şanar diye isim olur mu? Aysu'ynan Emre barışacak mı? Emrah'a asla ve kata benzemeyen bi Emral vardı? Ona ni oldu? Emrah'ın çocuğu n'oldu? Alp Er Tunga öldi mu? Ağulu acun kaldi mu?
Lütfen beni aydınlatınız pls?

3 Comments:

Blogger AluminyumFolyo

alper tunga öldü ağulu acun kaldı. diğer sorular konusunda sizi aydınlatmaktan acizim, benden medet ummayın. ben de bikaç soru sormak istiyorum ek olaraktan... aydınlatan biri bulunur herhal! çocuk bayramına bazı ülkelerden neden eşşek kadar adamlar gelmektedir? onları evinde misafir edecek minik kardeşlerimiz onları görünce ne hissetmektedir? pekü bu kazık kadar herifler minik kardeşlerimizle takılmaktan ne anlamaktadırlar?

25/4/05 18:49  
Blogger AluminyumFolyo

Bahane üretmek istemiyoruz ama bunlar lisede okuyor olamaz. Çocuklarımız dev gibi adamlara karşı mücadele verdiler.
Hakan Zıvalıoğlu, Trabzon Lisesi antrenörü
Dünya Liselerarası Futbol Şampiyonası'nda ikinci olan Trabzon Lisesi'nin finaldeki rakibi İran temsilcisinin yaşça büyük oyuncu oynattığını iddia ederken.

az önce okudum.. tüm türkiyenin sorunu bu anliycaanız! yeter lan çocuk yollayın güsel ülkemize!

26/4/05 11:34  
Blogger Hamizcan Turta

Benim 23 Nisan Bayramı Çocuk ve Şenlik Bayramına dair birkaç tane önemli sayılabilecek tespitim var. Bence biz o bize armağan edilmiş bayramda bana göre ülkemiz olan Türkiyeye gelmiş olan çocukları rehin alıp bana göre bu Sözde Ermeni soykırımını tanımak isteyen ülkelere karşı bir koz olarak yapabilirdik bunu fakat galiba bence bu fırsatı kaçırdık gibi.

26/4/05 18:42  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!