<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Pazartesi, Nisan 03, 2006

Olmuyooo olmuyooo!

"balina yavrusu ne yer" diye sorana mönüyü gösterdik, "beni sevdiğini nasıl / nerden anlayabilirim?"ci 8-10 kişiye sevgi dolu gözlerle baktık "anlasın" diye, "satılık dayı" arayanı, "yakışıyo mu örfe adete bilader" diye kulağından büktük...
Ah canııımm...
"seviyorum galiba" diyene... "geç kardeş kuyruğun arkasına" dedik. "kocamın eve dönmesini nasıl sağlarım" ve "kocamı geri istiyorum"cu ablalara omzumuzu uzattık, rakı getirdik, içtik, içtikçe içlendik...
Ama...
Uyardık di mi seni.
Yasal uyarı yazdık di mi aşağıya, "Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir." dedik di mi!?
Lanlı lunlu konuşma bi daha elin arama motorlarında. O eli de indir aşşaa.

1 Comments:

Anonymous Adsız

şimdi tekrar baktım da bana icat bul lan diyince ilk sırada burası çıkmıyor.ama bana icat bul lan allahsız diyince burası çıkıyor :)

2/12/06 18:47  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!