<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Pazartesi, Mayıs 16, 2005

Gençlik Nereye Koşuyor?

Benim eroin gibi, kokain, esrar gibi bir takım uyuşturuculara dair bir takım önemli adledilebilecek düşüncelerimi söylemek isterim. Gençler eskiden o zaman için kötü sayılamayacak olan muhallebicide muhallebi yerken bu gününkiler, kenevirden olsun çeşitli sentetiklerden ve laylondan olsun yapılan uyuşturucuları kullanıyor olmaları, geldiğimiz enteresan ve feci korku dolu bir noktadır. Lütfen gençler bu illeti kullanacağınıza muhallebi olsun, keşkül olsun bu tür yiyeceklerin içinde süt var.

10 Comments:

Blogger AluminyumFolyo

burdan hürriyet gazetesinin de ne kadar karşı olduğu anlaşılıyor esrara felan... ben kendim bizzat keşkül içi horoin tercih etmekteyim. saygılar.. töbe töbee!

16/5/05 16:54  
Blogger doli incapax

Gasteye yapılan nefis yorumu bloguma ekledim yetmedi,buraya da aynen aktarıyorum efem müsaadenizlen:
Şimdi fotoğrafta gördüğüm kadarıyla gençlik büyük bir yanılgı içerisinde. Bu sistemle nargile etkisini alamazlar. Malı ziyan ediyorlar. Bir de bu elma veya armutun tam tarifini alabilirsek memnun olurum. Değişik bir yaklaşım.

16/5/05 17:09  
Anonymous Adsız

göz yaşlarıma engel olamadım.
mutluluk buymuş demek.
13 gün 13 asır gibi hissedildi milletin sinesinde.
ilber anonimus
nicea.

16/5/05 17:10  
Anonymous Adsız

bol haşhaş no vitamin değil mi? nasıl bir günah işlediğinizin farkında mısınız? siz nasıl Türk'sünüz? nette sayfa yapıyorsunuz sonra böyle saçma sapan şeyler yazarak burayı okuyan kimbilir kaç gencin kafasını bulandırıyorsunuz. böyle bir vicdansızlık, duyarsızlık ne Türklüğe sığar, ne de dinimize. aklınızı fikrinizi böyle boş işlerle harcamanızdan dolayı sizi kınıyorum. daha eğitici öğretici faydalı şeylerle uğraşmalısınız bence. alet olmayın böyle şeylere. lütfen.

16/5/05 17:16  
Blogger doli incapax

İlber bey bu ne hız!!! asıl benim gözlerim yaşardı!!! her an takiptesiniz demek :))

16/5/05 17:17  
Blogger AluminyumFolyo

abdullah gardaş; kıl mısın? hasta mısın? yoksa mal yaradılışlı mısın??

16/5/05 17:53  
Anonymous Adsız

Yaradılış deme bana. deme bana yaradılış falan. Yaratmaktan anladığınız belli sizin.Anca duman yarat, mesaj kaygısı taşımayan iki güldürmece yarat. bunlar değil hayatın gerçekleri muhterem beyefendi. ağzınızı bozmaya yeltenmişsiniz o da ayrı.bütün bunlar insanlığa sığmaz. ne dedim ki ben size hemen bi hakeret bi hakaret. hayat görüşünüz belli sizin. uğraşamam ben sizin gibilernen.

17/5/05 17:44  
Blogger AluminyumFolyo

bi hakeret bi hakaret bi hakeret bi hakaret... size de tavsiye ediyorum şiddetlen, hareket oluyo göbekler eriyo kalçalar sıkılaşıyo...

17/5/05 18:04  
Anonymous Adsız

a.f. bacımız olur sen önce bir bağyanla nasıl konuşulacağını öğren.. edepsis kişi!

17/5/05 18:06  
Blogger Hamizcan Turta

Ben burada uyuşturucu gibi 20. yüzyıla dair bir illetten bahsederken durum çok enteresan sayılabilecek kadar çok uç, çok marjinal bir noktaya dayatmış. Lütfen ortamı politize yapmayalım.

17/5/05 18:14  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!