<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Salı, Ekim 18, 2005

kan tuttu



Partner müelliflerin (co-müellif desem tdk yetkilileri kızar mı, kızar!) solo çalışmalarında son zamanlarda çocukluk travmaları revaçta. Ben de yazayım bir tane dedim, düşün düşün bir tane bulamadım. Ne elektroşok tedavisi ne de yanık çocuk şarkıları mağduriyeti, heidi yanımda norman bates kalıyor. Sağolsun bir arkadaş beni hipnotize etti de artık izleri iyice silinen o filmi hatırladım. 1986'da daha çocukluğumun baharında yukarıda fotoğrafı bulunan aktörün Acı Lokma isimli filmini izlemiştim. Başroldeki arkadaş bir kan davası münasebetiyle İstanbul'a geliyor, iş seyahatine giden her Türk gibi işi gücü bırakıp karı kız olayına dalıyor. Bu arada tavladığı Neslihan Acar'ın öldürmesi gereken adamın kızı olduğunu öğreniyor. Buraya kadar her şey normal (değil mi?). Beni dağıtan olay jönün kızı ailesinden kaçırmasından sonra yaşananlar. Bunları yakalıyorlar, artık kimin adamlarıysa aktörü ağaca bağlıyorlar, sonra Neslihan'a bir tecavüz ediyorlar. Yahu kızcağızdan bir kan geliyor,foşur foşur, sanki tecavüz etmiyorlar da karaciğerine hançer saplıyorlar. Henüz psikoseksüel olgunluğa erişmediğimden midir nedir, kamera bacaklardan akan kana zumlanınca aklım başımdan gitti. Şöyle 2,5-3 dakika kendime gelemedim. Şimdi nerde Neslihan Acar'ı görsem aklıma bu olay geliyor, Allah'tan çok görmüyorum.

12 Comments:

Blogger AluminyumFolyo

tek travman bu mu lan!? ayıp bişe! nası türksün sen! kınadım!

18/10/05 14:13  
Blogger doli incapax

travmalı yazardan online alıntı (ayıp bi şey bu yaptığın doli!!)

*ferrer kübaca da erişim kontrollü karayolu anlamına gelir, ibonun dedesi otobanda gişe memuruymuş o yüzden öyle olmuş soyadları (evet mevzuu bildiğimiz Ibrahim Ferrer)
*mustang sally şarkısının adı da can yücel yaklaşımıyla türkçeye kazandırılacak olursa at gibisin aysel olabilir
(çok ayıp, bu kadarı yeter. iletişimin gizliliği anayasal bir haktır:P)

18/10/05 18:01  
Blogger AluminyumFolyo

ayıp hakketten!

18/10/05 18:02  
Blogger doli incapax

bu ne sürat folyocum, anında enselendim:):):)

18/10/05 18:03  
Blogger AluminyumFolyo

Folyo: 24 saat terbiyesizlerin ensesinde! Rırırırım!

18/10/05 18:04  
Blogger doli incapax

seni de verelim infaza:D:D

18/10/05 18:08  
Blogger AluminyumFolyo

mali şube mi yane? :D

18/10/05 18:10  
Blogger doli incapax

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

18/10/05 18:10  
Blogger ağlak adam

Ben esas Hamizcan Bey'e zarf atmak maksadıyla yazdım bunu, zira duş yapan kadınlardan hoşlanmayan bir insanla pek çok ortak özelliği var, mesela:
1) Evlerinde bodrum kat var.
2) Ud çaldığını iddia ettiği annesinin varlığı konusunda en ufak delil yok.
Belki açılır rahatlar.
Ayrıca madem özel konuşmalar ifşa edildi:
AA: Oruç tutuyor musun?
Doli: Oruç beni tutuyor binemiyorum.
AA: Peki ben bir orta daha yapim bari
AA: Niyetli misin?
Doli: İyi niyetliyim ama medeni kanun madde 3 anlamında.
Bu travma benim düşündüğümden ciddi galiba.

19/10/05 10:00  
Blogger doli incapax

Pek muhterem Ağlak Adam; ortaya atılan zarflar kapılır, nikah salonu etrafından kalma alışkanlıktır.
Ayrıca senin yaptığın esprilere kendimikilerden çok güldüğüm için onları yazmıştım. (Yüce gönüllülüğümle ezerim adamı böyle:D)

19/10/05 12:17  
Blogger Hamizcan Turta

Ben gerek duş yapıyo olsun gerek deniz içinde olsun bütün nemli kadınlardan hoşlandığım eksenindeyim. Fakat ağlak insan bence popülerlik yapmak için hamizcan ismini kullanmaktan başka şansı yok.Bence her insan kendisi gibi olması gerektiğine dair benim bir takım düşüncelerim olduğudur.

19/10/05 15:27  
Blogger doli incapax

Hamizcan Bey Hamizcan Bey! Ortaya sürdürülen iddiaları lütfen itinalı cevap verelim mi? Olmaz ki. Elimizde iki adet itham, bir de nesir içerisine ustalık ilen gizlenip sıkıştırılmış bir Norman Bates kriteri var bir adet de.
Duş yapan kadın sevmemeyi niye "nem" olarak anlayalım canım efendim, duş perdesinin ardından elde kolda çeşitli kesici delici edavatla gezdiğiniz apaçık meydanda ifşa edilmiş. Üstelik ben de bizatihi şehadet ederim ki valideniz hakkında tevatür muhtelif. Size kalsa, kedi besliyor, mantı yapıyor, ud çalıyor...
Mantıymış. Bir gün olsun sefertasına koyup da mantı getirmediniz.
Kediymiş. Bir gün olsun sefertasına koyup da bi kedi getirmediniz.
Udmuş. Ütülmüş Hamizcan. Evin bodrumunda kim bilir neler var. İçime geçenlerde giren giziller de o bodrumun başının altından çıkmıştır kim bilebilir. Demek isteyeceğim gizil ruhun kime ait anladım, yıllar yılı öyle sandalyede kurukafa olmuştur ki hem. Hala konuşuyo benlen. Kamuoyuna açıklansın ki, Hep siz demez misin ki biz şatoda oturuyoruz diye. Şato E5 kenarındadır kim bilir. Motel falan varsa yanında.
****
Ben niye Hamizcan Bey'e hitap edincesi konuşmam bi tevirleşir anlamadım.

19/10/05 22:59  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!