<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Çarşamba, Eylül 14, 2005

ona bayağı aşığım bana bakıp bakıp güldüler

Selam Ey Uzman. Ben 16 yaşında genç ve alımlı bir kızım. Çevremden çok ilgi görüyorum ama kendi yaşıtlarım bana çok çocuksu geliyor. Sevgilim 24 yaşında ve ona bayağı aşığım. O da beni sevdiğini söyleyip duruyor. Ama sorun şu ki o benden veremeyeceğim bir şey istiyor! Ben buna hep karşı çıkıyordum ama geçenlerde onun arkadaşlarının evinde bir eğlenceye katıldım. Aramızdaki ufak yakınlaşmalar giderek büyüdü. İçkili olduğum için ne kadar ileriye gittiğimi bilmiyorum. O gece o evde kaldık ve ertesi gün onun arkadaşları bana bakıp bakıp güldüler. Yoksa korktuğum şey başıma mı geldi? Bunu nasıl anlayabilirim? Sevgilime de soramıyorum utancımdan. N’olur bana yardım eli uzatın :(
Koklanmış Çiçek

2 Comments:

Blogger doli incapax

Sevgili koklanmış çiçek,
Bakalım o da sana bayağı aşık mı? Eğer seni gerçekten seviyor olsa, senden vermeni istemezdi. Zaten evla olan da evlenene kadar geri gitmektir. Sana gülenlere aldırma, sen de onlara gülebilmelisin, koklanmış da olsan seni soldurmalarına müsaade etme sakın!
Uzman görüşü istersen, bi arkadaş tamamen kendi imkanlarıynan
bir keşif yapmış, adını da otomasyon koymuş, sana da tavsiye ederim, git sana da öğretsin. Adresini vereyim, ama sen sakın verme.

14/9/05 19:14  
Blogger AluminyumFolyo

veremeyeceğin bişeyse verememişindir zaten.içini ferah tut kızım...

15/9/05 10:41  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!