<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Çarşamba, Eylül 14, 2005

haz alıyormuşum gibi bir duygu alıyor içimi

Merhaba, ben 15 yaşımdayım ve sorunumla kendimi yiyip bitiriyorum. Konu, cinsellik. Aslında şu an bile utanıyorum kendimden! Ben, açık filmlere çok karşıyım, fakat gördüğümde kendimi kadınların göğüslerine bakmaktan alamıyorum. Gördüğümde ise haz alıyormuşum gibi bir duygu alıyor içimi ve sonra da utanç duyuyorum. Kendime bir lezbiyen ve erkek düşkünü asla diyemem, ama neden böyle şeyler yaşadığımı, hissettiğimi de bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
DERTLİ <
Kendine bir lezbiyen ve erkek düşkünü diyemiyorsun demek. Hmmm. Size bi asl'nin s'sinden sorsak? Yoksa basit bir kavram kayması mı var ortada? İlerleyen tetkiklere kadar, size günde 3 doz Tinto Brass yazıyorum. Yalnız sakın izlemeyin. Ben açık filmlere çok karşıyım.

1 Comments:

Blogger AluminyumFolyo

aha da ben diom:kodumunun homofobiklezbiyenerkekdüşkünü!

14/9/05 18:11  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!