<$BlogRSDUrl$> <body>

Hiç bilmem!

Perşembe, Mayıs 26, 2005

Kırgınım

Ben birkaç gündür gazeteler olsun, radyo, televizyon gibi bir takım görsel,işitsel ve okunsal alanlarda Babacan'ın baş müzarekeci olmasına dair övgüler var. Fakat benim şahsi düşünceme bakmak icap ederse, gerek yabancı dilleri çok iyi konuşup yazıyo olabilmem ve gerekse ikili olsun üçlü olsun ilişkilerdeki çok olumlu ilişkilerim nasıl da göz ardı edilebildiğine esefle bakıyorum. Bence baş müzakarecilik konumuna beni konuşlandırtmaları gerekirken, niçin o toparlak suratlı, hiç de Avrupai bir görünümü olmayan Babacan oldu bence olay tamamen politik. Eğer gerek Atatürkün olsun, gerek Özal'ın olsun girmemizi çok istedikleri, gerek Avrupa Birliği gerek Avrupa Ekonomik Topluluğuna girmemizi istiyorsak canı gönülden baş mütarekeci olarak bana göre ben o koltuğa oturmam gerekir. Lütfen bu konuda duyarlı davranıp, kamuoyu yapalım.

5 Comments:

Blogger doli incapax

size kesinlikle katılıyorum ama belli ki mevzu bahis şahıs babacanlığından kazanmış

27/5/05 15:45  
Blogger doli incapax

ve tabii ki bu kamuoyu arnavut kamuoyu olmalıdır. hedef kamuoyumuz kendisileridir.
evet.

27/5/05 15:47  
Blogger ilber

tiz forward mailler hazırlanmalı, vote for hamizcan sloganıyla bu aceleyle alındığı her halinden belli karar kamuoyu desteği ile bozulmalıdır.
"ull never walk alone"

ab insiyatifi hamizcan turta platformu rodop ilçe teşkilatı

28/5/05 16:25  
Blogger AluminyumFolyo

özelliklen "ull never walk alone" konusunda ilberle aynı fikirdeyim. sonuna kadar arkandayız hamizim!

31/5/05 09:37  
Anonymous Adsız

Yalnız kendi borunuzda kendi sesinizi öttürmenizi çağdaş demokrasimiz ve uygarlığın beşiği avrupa birliği kraterlerine hiç uygun bulmayarak sizi kınadığımı belirtmek isterim.şu globalleşen dünyada yani 89 milyonluk türkiyede bir hamizcan bey mi var bu kraterler uygun.tabi biz de katılmıyoruz sayın babacanın baş müsadereci olmasına çünkü demokratik bir seçim olsun.artık bırakalım bu dayatmacı ortamı. öüzgürlük..özgürlük işte sizin asıl sorunuz bu..kafalar bööle eski.ben gerek Gül-ay(Göktürk) gerekse perihan kanki ile bunları fikir te-at-isi olarak konuştum.saygı duyuyorum.ama biraz daha geniş düşünün lütfen

4/6/05 12:16  

Yorum Gönder

<< Home


Neo-postisizm

ÖlüAdamınSandığı

Yasal Uyarı: Yaptığınız herhangi bir arama sonucu sayfada görüntülenen ilk site burası ise bu, arama konunuzun gerzekçe olduğuna karine* teşkil eder. Aramanız sonucu gösterilen tek site burası ise bu sizin gerzek olduğunuza karinedir**.

* Adi karine.

** Kanuni karine.

 Ne varmış bil!